برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

دردسرهای ننه جون ما

     دردسرهای ننه جون ما

کرسی



وقتی این یارانه ها برقرار میشه


همسایه ننه جون اینا میاد میگه کاش بچه ی زیادی داشتم

یارانه زیاد میگرفتم

این حرف بد جوری ذهن ننه جون مارا درگیر میکنه و اشغال

میگه عجب فکر بکری

خلاصه این ننه جون ما مردم هر  9 ماه یه بچه میاورده

هر شش ماه یه بچه میاره

تو این مدت هم عجب پزی میداده که ایهاالناس من حقوق دارم

ماهی فلان قدر بهم حقوق میدن

بنده خدا همیشه هم در همه ی صحنه ها حاضر بوده

این زمستونی یهو پول گاز و برقش زیاد میاد

از این ور هم شنیده دولت میخواد یارانه را قطش کنه


این ننه جون ما زنگ زده 110 از دست همسایه عارض شده

که این منو بدبخت کرد بیچاره کرد / گولم زد اگر بچه بیاری

یارانه ات زیاد میشه و زندگیت بهتر

این بیچاره همسایه ی ناصح ننه جون ما هم رفته به محکمه

گفته من نگفتم که برو بچه زیاد بیار / گفتم اونایی که نفوسشون بالاست

نونشون تو روغنه  همین

حالا این رفته با عجله نفوشوشو بالا برده تقصیر من چیه

حالا ننه جون ما ماتم گرفته چه خاکی بسرش کنه / مدرسه هام که

پولی شده/ بیمارستانها هم دیگه مجانی ویزیت نمیکنن

خدا بداد این ننه جون ما برسه


عباس

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داداش عباس
خیلی پست جالب و باحالی بود
بیچاره همه این ننه جوناااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد