شاه دامادهای گرامی قبل از ازدواج حتماً عروس را ببرید پیش یه


روانپزشک. یکی از دوستام یک سال پیش ازدواج کرد و بعد از چند ماه


طلاق گرفت. میدونید چرا!؟ چون دختر از نظر سنی 23 سالش بود ولی


چندتا روانپزشک تأیید کردند که اون دختر خانم درست هیکلش خوب و


درشته! اما عقل به اندازه یه بچه هشت ساله هم نمی رسه!


مثلاً یه روز دختره با خواهرها و مادر دوستم می رند به یک مهمانی


زنانه به اسم ختم انعام که همه عزیزان می دونید. خلاصه یه خانم


دکتری کنار خواهر شوهر دختره نشسته بوده و در می یاد می گه


مبارکتون باشه داداشتون را عقد کردید اگر یه دختر خوب هم سراغ


داشتید به من معرفی کنید برای پسرم.


عروس خانم بی تربیت می پره وسط حرف دوتا بزرگتر و می گه حالا


پسرتون چند سالشون هست! خانم دکتر تو دلش می گه آخه فضول


مگه با تو حرف می زدم! ولی بهش می گه متولد 63

.

عروس خانم می زنه زیر خنده و می گه وا پسر شصت و سه ای را


می خواهید زنش بدید چی کار؟ هنوز بچه است!


خانم دکتر که باز چشماش از بی عقلی دختره 4 تا شده بود می گه


ببخشیدا پسر من یک سال هم از شوهر شما بزرگتره! شوهر شما


شصت و چهاریه!


خلاصه خانم دکتر به حرفش با خواهر پسره ادامه می ده. و از پسرش


تعریف می کنه که فلان و بهمان و ...


دختره برا اینکه گافش را درست کنه می یاد یه جمله عکس بگه و

دوباره می پره وسط حرفشون و می گه حیف که من شوهر کردم


وگرنه من خودم عروستون می شدم!زبان


نه تو را خدا شما عقل و شعور طرف را در نظر بگیرید!  اون از اون


حرفش اینم از این حرفش! یک دختر شوهر دار این حرف را بزنه که تازه


1 ماهه عقد کرده!تعجب خلاصه خواهر پسره که از خجالت آب داشته می


شده یه نگاهی بهش می کنه یعنی خف شو! نمی تونی حرف بزنی


در دهنت را ببند.


خلاصه دختره می بینه بد دوتا گافی داد می گه چکار کنم!؟ حالا


درستش می کنم!متفکر


دختره می گه! ببخشید خانم دکتر شما منظورتون پسرتون بود یا


دخترتون!؟


خانم دکتر با نگاهی آکنده از ... می گه خوب معلومه پسرم! آقا سهیل


تو باغ که هفته پیش ظاهراً دیده بودیدش شما!


دختره با یک خنده مسخره آمیز می گه ببخشید من فکر کردم دخترتون


را می گید!


دیگه بدتر! د دیگه بدتر! آخه دختر احمق تو همجنس بازی!؟ تو


نفهمیدی این حرفت از قبلی ها بدتره!


خلاصه هیچی شما خودتون عقل این دختر خانم را بسنجید!؟ اگر


اشتباه می گم 8 ساله اش هست بگید اشتباهه! متأسفانه بسیاری از


دخترها و پسرها و خصوصاً دخترا در دوران بچگی خود گیر کردند! هنوز


عروسک دستشون می گیرند! این از ذوق دخترانه نیست این از


کودکی اوست. اما این چیزی نیست که قابل تشخیص نباشه. فقط باید


خام نباشید! مراقب باشید! واقعاً این را می گم ببرید طرف را پیش


روانپزشک. اونهم نه یکی چند تا، تا از سلامت عقل طرف مطمئن بشید


و مثل این دوست من توی چاه نیوفتید! و دقیقاً از قبل به روانپزشک


  • بگید می خوام عقلش را بسنجی.