برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

زخم زبان

زخم زبان :



دیگر زخم زبان است که شیشه محبت را مى شکند


و گناهش به اندازه اى بزرگ است که امام صادق


علیه السلام مى فرماید: پروردگار عالم فرموده است


:

من اهان لى ولیا فقد ارصد لمجاربتى


هر که به یکى از دوستان من اهانت کند به تحقیق


به جنگ با من کمین کرده است .


اگر کسى به ولى من توهین کند مثل این است که


با خدا جنگ کرده است و پروردگار عالم فرموده است


که هر کس با من بجنگد با او مى جنگم و معلوم


است که خدا با کسى بجنگد دنیا و آخرتش به کجا


مى رسد.


آنچه که باید پدر و مادر به آن توجه داشته باشند این


است که زخم زبان زدن به دختر و او را کوچک کردن


مخصوصا در مقابل دیگران ، دیگرى را به رخ همدیگر


کشیدن ، به اندازه اى ضربه به محبت مى زند که


بعضى اوقات مبدل به نفرت مى شود، مبدل به


قساوت و سنگدلى مى شود و زندگى سخت و خانه


مثل قبر تواءم با شکنجه مى شود، بنابراین تقاضا


دارم تند نباشید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد