برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

ببار ای آسمان،؟؟؟؟


ببار ای آسمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





ببار ای آسمان،؟؟؟؟

من کویری خسته ام
پر از خار و خاشاکم،؟؟؟؟
گلی در بستر خویش ندیده ام
خوب می دانم، تو هم دل گرفته ای
بغض هایت را هدیه به رودخانه احساساتم کن
برای سرسبزی دلم لاله های واژگون را آبیاری کنم
مرغک آواز خوان در کویر من نمی ماند
سایه سارم نیست که مهمانش کنم
ای آسمان ببار برکویر تشنه ام
دیگر از رقص طوفان شنها خسته ام؟؟؟؟
ببار که من کشتی به گل نشسته ام
چشم انتظار قطره ای باران نشسته ام
من کویری شوره زارم ...
در انتظار باران؟؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
good girl جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ http://aseman-man.blogsky.com

زیبا بود..
ببار ای آسمان!
ببار بر دل خشکم!

سلام ممنونتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد