برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

رویای شهبانو شدن ننه جون ما

     رویای شهبانو شدن ننه جون ما


یه مدتیه این ننه جون ما بدجوری گوشه گیر شده


همش با خودش خلوت میکنه


تا اینکه امروز با اصرار از زیر زبونش کشیدم


گفت ننه جون من از کی کمترم گفتم از هیچکس


تازه از همه هم یکی دومتر هم سری هم بلند تر


گفت الهی قربون بچه معقولم برم


گفتم خوب داشتی میگفتی


گفت اره ننه جون من راستش بدجوری عاشق شدم


وایییییییییییی ننه جونم عاشق شده


گفتم این خوشبخت کیه ننه جون/ اب دهنشو قورت داد


گفت ننه جون به کسی نگی هااااااااااا


گفتم قول میدم / گفت سعید جان


گفتم کدوم سعید ننه / گفت خوب مرتضوی را میگم


گفتم ننه جون عزیز دلم تو کجا اون کجا/ اون یکی از مقاماته


برای هیچکس تره هم خورد نمیکنه / تازه قانون هم زورش بهش نمیرسه


گفت ننه جان براش یه نامه فرستادم منتظرم


ایول به این ننه جون ما/ گفتم خوب حالا چرا میخوای با اون ازدواج کنی


گفت ببین ننه جون اگه با اون ازدواج کنم حتما اون میشه رئیس جمهور د ر


اینده منم میشم شهبانو /


گفتم از کجا میدونی ننه / گفت پسرم کسی که این همه نماینده را بتونه


دور بزنه که عصاره ی یک ملت چندین میلیونی هستن حتما فردا میشه


یا رئیس جمهور یا شاه


دیدم نه بابا این ننه جون ما بد جوری عاشقه 


از قدیم میگن ادم عاشق کوره / اینده را نمیبینه


انشاالله که این ننه جون ما هم به ارزوش برسه / ما هم به نوایی


حالا برای بر اورده شدن این حاجت ننه جون ما یه صلوات ختم کنید


منم قول میدم انشاالله تو مراسم ننه جون که تو مجلسه شام دعوتتون بکنم


عباس


نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com/

باریک ا... به این ننه جون

مرسیییییییییییییییی یاسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد