برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

خدای خوب من

خدای خوب من


دیشب تو عالم رویا خداجونمو صدا کردم سلام دادم


علیک گفت


گفتم خدا جونم این مخلوقاتی که افریدی


  در موقع خلقت هم  به خودت افرین گفتی


دارن منو دیونه میکنن


گفت فرزندم ادم را افریدم نوح را شیث را ابراهیم را موسی را


عیسی را  و محمد {ص} را بخودم افرین گفتم


انهایی که میبینی 


 بنده ی شیطان هستن/ خودتو ناراحت نکن بمن واگذار کن


بزار خوش باشن  به مقامشون / زورشون / و زرشون  و ظلمشون


در روز موعود حساب انها با من است 


با خیال راحت خوابیدم و بهشت خدا را در خواب دیدم


وهههههههههه  چه زیباست  این وعده گاه الهی


پس باید   قبل از اینکه ترک کننده واقعی یعنی مرگ


به سراغ آدمی بیاید و ترک عادت نادرست و شیطانی نشود ،


خودمان را اصلاح ودر روز موعود سربلند و با پیشانی سفید


وارد محضر الهی بشویم


{ عباس }

 


نظرات 3 + ارسال نظر
نادرحبیب الهی.ریش سفید پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ http://rishsefid.tk

ممنونم عباس جان.بسیارعالی.بااجازت بنام خودگلت دروبسایتم درج کردم

ای جان الهی قربونت برم داداش گلم
شما که صاحب اختیاری مهربان

سارا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://istgaheshadi1391.blogsky.com/

وب زیبایی دارید :)
خوشحال میشم ب منم سر بزنید:)
اگر برا تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید

سپاسگزارم خواهر عزیزم

چشم

فاطمه دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ http://tandiiis.blogsky.com/

لایییییییییییییک. عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد