برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

ان الله یحب الصابرین

                              ان الله یحب الصابرین




خدایا من گرسنه ام / ثروتمندانت را بفرست بدادم برسن/

بنده ی من انها حریصا / خدایا من گرسنه ام به حاکمانی که

بیت المال دستشونه بگو بهم برسن /

بنده ام انها مشغول تحیکم قدرت خود هستند /

خدا یا گرسنه ام عالمانت بگو بدادم برسن/

بنده ام انها هم تازه به حق حقوق خود از بیت المال رسیده اند

مشغول رف روب زندگیشون هستن /

خدا یا پس مرگم را برسان تا در جوار تو باشم /

بنده ام باید بمونی ظلم ظالمان را ببینی

تا در محضر ما شهادت بدی /

صبر کن که من دوستتدار صابران هستم / {{عباس}}

نظرات 1 + ارسال نظر
نادرحبیب الهی.ریش سفید سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ق.ظ http://rishsefid.tk

سلام.ممنونم عباس عزیز.عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد