برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»
برای اخرت

برای اخرت

بنام الله / هستی بخش انسانها /«اگر صدسال مانی ور یکی روز// بباید رفت از این کاخ دل‌افروز»

من عاشق خدا شدم

                
 

                        


            من  عاشق  خدا شدم


زبند خویش رها  شدم


ز بردگی  رها شدم


زدرد های روزگار


ز بد زبانی کسان


رها شدم  رها شدم


من عاشق  خدا شدم


چرا که گفتا گر کسی


یادم نماید دم  به دم


یادش  کنم من همچنان


چه یاد من چه  یاد او


چه  لذتی  دهد مرا


نمیشود اورد زبان


چرا که قاصر است زبان


ز طاعت و رکوع  و شکر  او


{{ دکتر  شها ب  }}

دوستان دکتر شهاب یکی از بندگان مومن خداست فعلا در مسافرت خارج از کشوره

استدعا میکنم برای سلامتیش دعا و صلوات فراموش نشه / اجرکم عندالله

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام داداش عباس
خوبی داداش؟
کم پیدایی چرا؟
تموم مطالب قشنگتونو خوندم خیلی خوب بود خیلی ببخشید که برای همشون نظر نذاشتم آخه اومدم بذارم همش میگه کد اشتباه است
موفق و سربلند باشی داداش و خدا پشت و پناهت باشه

الهی فدای ابجی مهربونم برم فدات داداشی

نادرحبیب الهی.ریش سفید چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ http://rishsefid.tk

اللهم صل علی محمدوآل محمد.اللهم عجل لولیک الفرج.سلام عباس عزیز.ممنونم.عیدت مبارک

سلام نادر عزیزم مومن خوبی/ مهربان روز عید بهت زنگ زدم تبریک بگم

جواب ندادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد